رویه های بازگرداندن کالا

رویه بازگردانی کالا

  

  • اطمینان خاطر و رضایت مندی مشتریان از مهمترین الویت‏ های پردو بوده و پردو همواره در تلاش است تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست خریدار برسد. با وجود این ممکن است خریداران محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به سیاست پردو در امر خدمات پس از فروش و تضمین بازگشت وجه و همچنین مهلت بررسی کالا ارسالی بر اساس محصول معرفی شده در وب سایت، در صورت بروز مشکل، خریدار باید در وب سایت پردو با کلیک بر روی آن محصول و ثبت شکایت و ارجاع به واحد شورای حل اختلاف، در خصوص عدم تطابق و دیگر موارد احتمالی، طرح شکایت نماید.

  

موارد احتمالی رای صادره در شورای حل اختلاف پردو :

  • توافق دو جانبه فی مابین خریدار و فروشنده
  • کسر مبلغ از فروشنده و اضافه کردن به کیف پول خریدار
  • برگشت کالا به فروشنده و بازگشت وجه به حساب خریدار

  

چه کالاهایی نمی تواند برگشت داده شود :

  • در جهت حمایت از فروشنده، خریدارانی که محصولات خریداری شده و به دست آنها رسیده مورد ضربه، خط و خش، شکسته شده و... باشد در صورت برگشت کالا مبلغ خسارت از حساب خریدار کسر می گردد.

  

انصراف از خرید :

  • در صورتی که خریدار از خرید خود منصرف شد بر اساس مراحل ذیل عمل خواهد کرد.
  • 1- اگر خریدار، خرید خود را از ساعت 9 شب الی 7 صبح انجام داده و در همان زمان از خرید خود منصرف شود، بدون هماهنگی با فروشنده مبلغ خرید به حساب خریدار برگشت خواهد کرد.
  • 2- در صورتی که خارج از زمان فوق خریدی صورت پذیرد، خریدار با ارتباط با پشتیبانی قادر خواهد بود از خرید خود منصرف شود.
  • 3- اگر فروشنده کالا خریداری شده را ارسال نماید، و بعد از ارسال، خریدار درخواست انصراف صادر کند، خریدار و فروشنده با هماهنگی هم قادر به بازگشت کالا می باشند در غیر اینصورت خریدار، قادر به بازگشت کالا نمی باشد.